Die op zoek is naar een partner voor de totaalrenovatie van mijn zaak
En ben op zoek naar een betrouwbare uitvoerder voor mijn belevingsconcept
Uitbaatster Hilde kwam met een uniek winkelconcept op de proppen, gebaseerd op haar eigen ervaringen met winkelen voor haar kinderen. Ze moest naar heel wat verschillende winkels gaan om de garderobe van haar kinderen op te frissen. Op de koop toe beginnen kinderen al snel te zeuren omdat ze het niet fijn vinden om te winkelen. Om van winkelen een gezellig familiemoment te maken, besloot Hilde Aerts een nieuw soort kinderwinkel te starten met alles onder één dak: kledij, schoenen en gadgets van verschillende merken én aandacht voor het ganse gezin. Kortom, een winkel waarin shoppen voor iedereen leuk is met kindvriendelijke speelruimtes, een loungehoek voor de papa’s en veel keuze voor de mama’s.
De binnenkant van het pand is structureel opgebouwd met hoge en lage elementen om de grote ruimte in aparte, maar toch open afdelingen in te delen. Er werd gekozen voor en strak en modern interieur in een loftstijl. De basiskleuren doorheen de winkel zijn zwart en wit, zowel voor de muren, het plafond als de meubelen. Door voor neutrale kleuren te kiezen, komen de kleuren van de kledij veel mooier uit. De trendy en opvallende zitelementen in groen en oranje zijn speelse accenten die de zaak opfleuren. Belangrijk hierbij was dat ze makkelijk verplaatst kunnen worden. Het flexibele winkelsysteem staat toe dat het beeld van de winkel af en toe eens aangepast kan worden.
Laat van je horen zodat we je kunnen adviseren én goesting geven: om te ondernemen, om je bedrijf te laten groeien en om elke dag aan de slag te gaan in een inspirerend interieurconcept.
De winkel opende op 4 augustus 2011. Hilde Aerts: “Van bij de start krijgen we zeer positieve reacties van de klanten. Ze komen nog elke dag persoonlijk aan mij zeggen dat ze de keuze, de parking en de gezellige inrichting toch zo op prijs stellen. Ze antwoorden met overtuiging positief als we hen vragen of we hun gegevens in het kassasysteem mogen plaatsen. Ook de leveranciers van de merken zijn enthousiast. Belangrijker nog is dat de verkoop ontzettend goed loopt. Eind september al behaalde de winkel het omzetcijfer dat pas in november gepland was. Er zijn al bijna 2000 unieke klanten geregistreerd. Velen ervan komen wekelijks langs om de nieuwe items te bekijken. Van heinde en ver komen mensen naar de nieuwe winkel. Velen zien er niet op tegen om 100 km of zelfs meer te rijden. Ik kan dan ook niet anders dan héél enthousiast zijn over het concept.